Reklamace
Odpovědi na vaše nejčastější otázky
Zásilka se poškodila, jak reklamovat?
Reklamaci bez odkladu nahlaste písemně na e-mail reklamace@balikdozahranici.cz. Požádáme vás o doplnění všech informací, které budou k případu potřeba a do 30 dní od zadání reklamace vás budeme informovat o výsledku. Pokud došlo k poškození, prosím ponechejte si obalový materiál kvůli případné škodní inspekci.
Co budu potřebovat k reklamaci?
Pokud byla zásilka poškozena, je nutné doplnit fakturu nebo čestné prohlášení s hodnotou zboží, fotografie poškozené zásilky, způsob a výši poškození a informaci o způsobu balení. V případě ztráty zásilek je potřeba doložit popis balení a zboží v zásilce, fakturu za zboží a nejlépe i fotografii zasílaného zboží. Při pozdním doručení expresních zásilek nám postačí pouze číslo objednávky.
Kdy bude reklamace ukončena?
Musím schovat obalový materiál?
Rychlé kontakty
Nevíte si s něčím rady?
Kontaktujte nás.
730 779 988 Po-Pá 8:00-17:00
info@balikdozahranici.cz