Reklamace přepravy zásilky

Seznamte se s průběhem reklamace v případě poškození zásilky, její ztráty či zpoždění.

Jak vám můžeme pomoci?

Informace o zásilce

ikona sledovaní zásilky modrá

Reklamace

ikona box reklamace modrá

Postup v případě reklamace zásilky

Pokud chcete reklamovat poškození, ztrátu, nebo zpoždění zásilky postupujte následovně:

 

  • Zvolte možnost Reklamovat na našich webových stránkách.
  • Do označeného pole zadejte sledovací číslo vaší zásilky nebo číslo objednávky a klikněte na tlačítko Pokračovat.
  • Vyplňte všechny potřebné údaje: Jméno a příjmení, e-mailovou adresu, seznam reklamovaných položek, důvod reklamace, způsob balení, hodnotu zboží a číslo účtu pro případnou kompenzaci.
  • Přiložte fotografii balíku (poškozeného zboží), potvrzení o svozu zásilky a fakturu za zboží, které bylo obsahem zásilky.
  • Vaši reklamaci zahájíte kliknutím na tlačítko Odeslat.

 

 

Poškození zásilky

Pokud je zásilka poškozena, měl by příjemce okamžitě, nejpozději však do 5 dní od data doručení, oznámit tuto skutečnost naší společnosti a poskytnout následující údaje:

 

  • sledovací číslo zásilky
  • seznam položek v balíčku
  • hodnotu zásilky
  • způsob a výši poškození
  • informace o způsobu balení

 

V případě poškozeného balení dochází ke zpětné fyzické kontrole zásilky kurýrem. Do jeho příjezdu by příjemce neměl s poškozenou zásilkou manipulovat. Zásilku je nutné předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána - tedy včetně vnějšího i vnitřního balení.

Pro úspěšné uzavření škodného šetření by měl mít odesílatel k dispozici fakturu za zasílané zboží, která může být dopravcem požadována pro uznání škody a fotografie poškozeného zboží a obalu.  Reklamaci můžete zahájit přímo na našich webových stránkách tlačítkem Reklamovat. Tímto započne reklamační šetření, o jehož výsledku vás budeme informovat do třiceti dní.  V případě zjištění nedostačujícího způsobu zabalení nemohou být reklamace uznány.

Ztráta zásilky

Pokud nebyla zásilka dodána dle předpokládaného data doručení, měl by zákazník neprodleně (nejpozději však do 5 dní) oznámit tuto skutečnost naší společnosti (ideálně odesílatel zásilky) zahájením reklamace online. 

 

Je potřeba vědět:

 

  • jakým způsobem byla zásilka zabalena
  • hodnotu a obsah zásilky

 

U všech reklamací týkajících se zjištěných ztrát musí odesílatel doložit potvrzenou kopii štítku o převzetí zásilky kurýrem a fakturu za zboží, které bylo obsahem zásilky.

Zpoždění zásilky

U expresních služeb poskytujeme garanci doručení a vrácení rozdílu z ceny poštovného mezi expresním a standardním doručením. Toto platí pro zásilky odeslané v rámci EU. Na většinu zásilek mimo EU nelze reklamaci uplatnit - podléhají proclení, které může proces doručení prodloužit. Před odesláním expresní zásilky tedy doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku 730 779 988 a ověřit si, zda je termín doručení garantován. 

Reklamace spojené se zpožděním zásilky musí být oznámeny do 7 dní od obdržení zásilky. Reklamaci můžete zahájit na našich webových stránkách. Více v sekci Obchodní podmínky.

 

Pokud máte otázky ohledně reklamace, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na reklamace@balikdozahranici.cz

Vyzvednutí zásilky v ten samý den kdekoliv v ČR
Potřebuji odeslat balík do zahraničí online
a nejlevněji!

Rychlé kontakty

Nevíte si s něčím rady?
Kontaktujte nás.

730 779 988 Po-Pá 8:00-17:00

Sledování zásilky

Odešlete zásilku, kamkoliv si jen vzpomenete

Novinky a akce na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
 forum icon Máte dotaz?
Zeptejte se!