Reklamace přepravy zásilky
Seznamte se s průběhem reklamace v případě poškození zásilky, její ztráty či zpoždění.
Postup v případě reklamace zásilky
Pokud chcete reklamovat poškození, ztrátu, nebo zpoždění zásilky postupujte následovně:
- Zvolte možnost Reklamovat na našich webových stránkách.
- Do označeného pole zadejte sledovací číslo vaší zásilky nebo číslo objednávky a klikněte na tlačítko Pokračovat.
- Vyplňte všechny potřebné údaje: Jméno a příjmení, e-mailovou adresu, seznam reklamovaných položek, důvod reklamace, způsob balení, hodnotu zboží a číslo účtu pro případnou kompenzaci.
- Přiložte fotografii balíku (poškozeného zboží), potvrzení o svozu zásilky a fakturu za zboží, které bylo obsahem zásilky.
- Vaši reklamaci zahájíte kliknutím na tlačítko Odeslat.
Poškození zásilky
Pokud je zásilka poškozena, měl by příjemce okamžitě, nejpozději však do 5 dní od data doručení, oznámit tuto skutečnost naší společnosti a poskytnout následující údaje:
- sledovací číslo zásilky
- seznam položek v balíčku
- hodnotu zásilky
- způsob a výši poškození
- informace o způsobu balení
V případě poškozeného balení dochází ke zpětné fyzické kontrole zásilky kurýrem. Do jeho příjezdu by příjemce neměl s poškozenou zásilkou manipulovat. Zásilku je nutné předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána - tedy včetně vnějšího i vnitřního balení.
Pro úspěšné uzavření škodného šetření by měl mít odesílatel k dispozici fakturu za zasílané zboží, která může být dopravcem požadována pro uznání škody a fotografie poškozeného zboží a obalu. Reklamaci můžete zahájit přímo na našich webových stránkách tlačítkem Reklamovat. Tímto započne reklamační šetření, o jehož výsledku vás budeme informovat do třiceti dní. V případě zjištění nedostačujícího způsobu zabalení nemohou být reklamace uznány.
Ztráta zásilky
Pokud nebyla zásilka dodána dle předpokládaného data doručení, měl by zákazník neprodleně (nejpozději však do 5 dní) oznámit tuto skutečnost naší společnosti (ideálně odesílatel zásilky) zahájením reklamace online.
Je potřeba vědět:
- jakým způsobem byla zásilka zabalena
- hodnotu a obsah zásilky
U všech reklamací týkajících se zjištěných ztrát musí odesílatel doložit potvrzenou kopii štítku o převzetí zásilky kurýrem a fakturu za zboží, které bylo obsahem zásilky.
Zpoždění zásilky
U expresních služeb poskytujeme garanci doručení a vrácení rozdílu z ceny poštovného mezi expresním a standardním doručením. Toto platí pro zásilky odeslané v rámci EU. Na většinu zásilek mimo EU nelze reklamaci uplatnit - podléhají proclení, které může proces doručení prodloužit. Před odesláním expresní zásilky tedy doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku 730 779 988 a ověřit si, zda je termín doručení garantován.
Reklamace spojené se zpožděním zásilky musí být oznámeny do 7 dní od obdržení zásilky. Reklamaci můžete zahájit na našich webových stránkách. Více v sekci Obchodní podmínky.
Pokud máte otázky ohledně reklamace, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na reklamace@balikdozahranici.cz
Rychlé kontakty
Nevíte si s něčím rady?
Kontaktujte nás.
730 779 988 Po-Pá 8:00-17:00
info@balikdozahranici.cz