Do jaké doby mohu zásilku reklamovat?
V případě, že se zásilka ztratila nebo byla doručena poškozená, je třeba tuto skutečnost naší společnosti nahlásit do 5 dní od zjištění dané skutečnosti.
Reklamace spojené se zpožděním zásilky musí být oznámeny do 7 dní od obdržení zásilky.
V jakých případech nelze uznat reklamaci?
Vaše reklamace může být zamítnuta z následujících důvodů:
-
Reklamace nebyla nahlášena v požadovaném termínu, který uvádíme v sekci Reklamace přepravy
-
Zasílané zboží je na našem seznamu zakázaného zboží pro vývoz
-
Zboží nebylo správně zabaleno a uvnitř krabice dostatečně chráněno proti poškození
-
Nebylo nám poskytnuto potvrzení o převzetí zásilky a podklady potřebné k uzavření reklamace
Expresní doba doručení nebyla dodržena. Je možné zpoždění reklamovat?
Ano, zpoždění expresní zásilky je možné reklamovat v případě, že je termín doručení garantován. V tomto případě vám bude vrácen rozdíl ceny poštovného mezi expresním a standardním doručením. Před objednáním expresní služby doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku a ověřit si dobu doručení. U některých lokalit může být doba doručení prodloužena a termín doručení negarantovaný. V takovém případě nemůže být reklamace uznána.
Jak dlouho bude trvat vyřízení reklamace?
Lhůta na vyřízení reklamace činí dle zákona 30 dní od přijetí požadavku. Vaši stížnost se však budeme snažit vyřešit v co nejkratším termínu. Výsledek reklamačního řízení obdržíte písemně na vaši emailovou adresu.
Jaké podklady k reklamaci budete potřebovat?
Abychom mohli vaši reklamaci zpracovat, požádáme vás o doplnění informací týkajících se vašeho balíčku a zaslání podkladů, které jsou potřeba k úspěšnému vyřízení reklamace. Standardně se jedná o fotografie zásilky, fakturu za zboží popřípadě čestné prohlášení a potvrzení o převzetí zásilky kurýrem. V některých případech může náš dopravce také provést fyzickou kontrolu poškození, ponechejte si tedy obalový materiál.
Pro více informací navštivte naši stránku
reklamace přepravy.
Kdy mi budou vráceny peníze na účet?
Pokud stornujete objednávku, která již byla z vaší strany uhrazena a přeprava neproběhla, peníze vám vrátíme zpět na váš účet. Nejpozději vám bude částka vrácena do 14 dní od zrušení objednávky.
Bude mi účtován poplatek za stornování objednávky?
Pokud ještě neproběhlo vyzvednutí a zásilka nebyla předána dopravci, je možné stornovat objednávku bezplatně. Žádný poplatek vám tedy účtován nebude a platba za poštovné vám bude co nejdříve vrácena zpět.
Pokud chci opravit adresu příjemce, musím objednávku stornovat a vytvořit novou?
Změnit adresy můžete do té doby, než je zásilka vyzvednuta. Jakmile je balík již na cestě, změna doručovacích údajů je komplikovaná a může způsobit zpoždění doručení. Veškeré údaje o zásilce vám tedy doporučujeme pečlivě překontrolovat před dokončením objednávky.